Skitdag

Otroligt osugen att blogga idag så jag visar bara att jag lever. Den här dagen har gått skit från start till avslut. Blev lite mys och film med jocke och en godmiddag men resten men annars var det inte mycket att hänga i julgranen. Var sjuuukt trött när jag vaknade imorse och det är aldrig en bra start. Tråkigt nog är jag inte lika trött nu men det är ju såklart min nallebjörn och jag har inte mycket bättre för mig så det blir till att nanna ändå. En annan sak som i och för sig gjorde min dag var en rolig nyhet som jag spred lika fort som gossipgirl. Nä nu that's it nu slänger jag in handuken och lägger mig ner och hoppas att john blund tittar förbi.

dagens vart sisådär fast med svart långärmad tiger tröja,
 utsläppt hår och rosettpumps. (kameran var urladdad)

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0