Olydiga jag

Här ska man ju inte vara på arbetstid men så blir det ibland i alla fall. Är så sjukt sysslolös nu och så fruktansvärt sugen på en kall dricka så jag tröstar mig med lite bloggande. Ska snart ta tag i lite lådvikning och lite dammtorkning men innan jag gör det kan jag stolt meddela att jag knäppt kort på kläderna idag. Dock blev det ingen dagens för igår (sorry tove) men det går helt enkelt inte att få till hemma. Jag är för värdelös för det just nu men jag ska försöka styra upp det inom en snar framtid. Jaja, vi hörs ikväll efter åtta någon gång!

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: tove

äh, jag fick ju se dagens in real life ;) lucky me!

2009-09-08 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0