Ny äten

Har nyss ätit mumsi mums middag med mamma och ska nu fördriva tiden med att lägga upp lite bilder från helgen på facebook.

Tandregleringen gick bra idag så nu behöver jag inte komma dit på ett år :) Förutom det så skaffade jag mig ett busskort på navet men det tog en evighet för tre gamlingar med rolatorer trängde sig före mig i kön. Jag blev stortokig för jag hade en tid att passa. Så händer då nästa grej när jag är på väg till tandregleringen. Jag trycker på övergångställs knappen och väntar på att få grönt ljus och när jag väl får grönt kommer det två 80 åringar i snigelfart och kör fast dom har rött ljus och när dom väl är förbi, då är det rött för mig. Idiot jävla människor kan inte folk börja bete sig någon gång.

Efter detta gick jag till tiger och stod och surra med johanna ett tag och sedan gick jag på en mini shopping runda. Det vart ett par skor jag kollat på ett tag plus en kort vit svart lite chanel aktig kavaj från h&m. Visar nog bilder senare :)

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0