Några av många guldkorn från tiger höst/vinter 2009


kort kavaj shanon, oversize skjorta odetta, kofta med skärp zarifa, klänning men rygg urigning theoris, puffig kjol insight_po, "chanel" kavaj jahzara, sammets klänning zocha np, draperad tröja mutia, oversize kofta jazlynn

Det finns egentligen hur mycket som helst jag skulle kunna lägga upp men jag får varken plats med allt eller hittar allt på bilder på nätet. Jag är vilket fall som helst stolt ägare till Jahzara kavajen ;D visar nog upp den senare i en dagens outfit.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

LAJSAGOS! jag är tilblaka i bloggvärlden ännu en gång.....hehe



tjus.blogspot.com!

2009-09-05 @ 10:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0