Mycket skit som visas på tv

Trodde att den nya serien "kändis djungeln" skulle vara nått men inte då. Vilken skit serie det var och inte på ett positiv sett som big brother och alla dom skit programmen är, dom är ju underhållande iaf ;) Äh jag ska inte klaga men det kändes som en serie från 90-talet. 

Idag hade jag en liten sovmorgon till halv 12 jag jobbade 2 till 8. I birsta på kvällen var eurovision vinnaren och sjöng en sväng. Vilket betydde mycket skrikande småflickor med kameramobil i krokarna. Det var faktiskt vid ett ögonblick jag hade sug att ta fram min mobilkamera. Alexander gick förbi butiken med en fiol i högsta hugg och efter han sprang 50 tjejer (förvånadsvärt gamla) och skrek "alex titta på miiig" och kamerorna blixtrade som aldrig förr, herregud säger jag bara.

Nu sitter jag och små tittar på 11 september filmen, har aldrig sett den förr men jag tycker den verkar vara så där.. Kanske att det blir fortsättningen på hp från igår istället


enter t-shirt med vollanger tiger jeans, lång kofta tiger,
tricky jeans i perfekt tvätten tiger jeans, rosett pumps scorett,
skärp tiger, halsband snö, armband snö, rosett hårspänne monki

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0