Mörka tider

Var väl egentligen ett bra tag sedan det började men ändå det är ganska skrämmade, vad fort det går från sommar till höst. När det är vår och det ska bli sommar tycker jag inte alls det går lika fort men det är väl lite inbillning där också ;) Men som jag sa för några dagar sedan, det ska bli mysigt med höst ändå. Och dessutom far ju jag utomlands i början av oktober så då får jag ju två veckors sommar :D Idag har jag jobbat heldag 10.00-20.00. Det blev inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli. Jag var ju vaken till två men det märkte jag inte så värst mycket. Dagen gick ganska fort men det berodde ju på att man hade sällskap stor del av tiden. Nu sitter jag här och äter lite mackor för att stilla hungern men ska snart bänka mig framför Idol :)

(råkade bli publicerat försent, sorry)

 
lahela pri randig tröja tiger, cerisrosa kofta tiger, jenaya caprikorta byxor tiger,
rosett pumps scorett, rosett hårspänne monki, armband snö, halsband snö

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0