Lunch dejt!

Idag blev det en lunch dejt med tottan på skolan med stort S och på stan med litet s. Åt självklart lunch på coffe house och längtade självklart tillbaka till järnvägsgatan. Buhu det här är för sorgligt. Jag blevt till och med avundsjuk på små ettorna som blev nollade och var tvungen att stå i endast underkläder. Åhw, modedesign är för underbart..

På stan var det bara tråkigt överallt som tur var. Men jag tog en kik på affären igen där jag hittade en söt secondhand blus i pastell färger och en svart stor fluga som fick följa med hem. Efter ett tag hamnade vi på tiger och där blev vi kvar ett braaa tag. Men jag trivs där för vi har det så mysigt och fint :) Kom dock hem med två koftor, ett korsettliv, ett par skor och ett skärp rikare. Mmmh nu vill jag ha lite höst så man kan ha mysiga stickade saker på sig :) Lägger kanske upp bilder på kläderna och dagens outfit senare :)


tove på mössptagningen

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0