Ledig dag

Idag tog jag mig en liten sovmorgon till halv tolv och sedan gjorde jag mig ordning för att åka och uträtta lite ärenden i stan. Fixa internetdosan på Swedbank och sedan gå till polisen för att kolla om Jockes pass gick att åka på (de har blivit nött och slitigt). Skulle ju vara lite olyckligt att bli stoppad :( Sedan hade jag ett spion uppdrag åt Hanne, som jag gett mig själv;-) för att kolla den nya affären "affären" för att sedan ge henne lite update till hennes och några kompisars butik "Farbror Alice" som öppnar imorgon i Härnösand. Helt ärligt tyckte jag den sög totalt. Den hade några söta 2hand klänningar men annars var det ingenting. Tror helt klart Hannes butik kommer bli 100 gånger bättre. Sedan är ju inte jag ett dugg partisk i den här frågan;) Förutom detta så kollade jag runt i några butiker främst efter höstskor och självklart gick jag och hälsade på i vår nya Tiger butik i in huset:))) Jättefin har den blivit. Så där ser man verkligen framemot att jobba:)

Ikväll blir det film och mys med mamma för Jocke lämnar mig solo. Han skulle basta, gå på hockey och sedan utgång med sin kusin och några fler. Hoppas pojken min kommer hem inatt så man får mysa lite. Annars får jag väl klara mig med min gosekanin! ;)

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0