Lång dag

Började tio imorse i birsta och kom hem vid nio tid från stan. Eftersom det är ny öpnning på fredag var jag in i stan för att hjälpa till med upppackning och annat fixande. Guud så fin butiken blir, kommer bli super roligt att jobba där! :) Såg även en hel del snygga grejor man vill ha. Bland annat ett par baggy jeans, två koftor och en kjol :) Hihi, jag älskar mig jobb! :D Imorgon blir det heldag i birsta. Hoppashoppas det kommer varor annars kommer jag bli gaaaalen! Men det måste bara komma, det måste det.

Idag orkar jag inte med nå mer uppdateringar utan jag slänger in en outfit bild sedan får det vara nog. Vet inte om det blir mycket till uppdatering imorgon heller eftersom jag jobbar heldag men det blir självklart en uppdatering.

 
lahela pri långärmad tröja tiger, elia pennkjol tiger,                                            emily kavaj tiger
ballerinas vagabond, diadem h&m, halsband snö, armband snö

LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: sapa

baggyjeans?!?!?!

2009-09-03 @ 12:53:21
Postat av: lisa

Hehe jag vet?! Dom tajta vi fick var så hårda och osköna efter jag provat dom med boyfriendscut så då vart det ett par baggy. Oväntat va? ;) Men jag gillar ju att byta stil lite då och då ;P

2009-09-03 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0