Jag är dååålig!

Jaa dom här senaste dagarna har jag varit dålig! Men idag skyller jag på att jag har grattat jocke och före och efter... gjort ingenting. Nää okej det här är riktigt dåliga ursäkter jag ska sluta skylla från mig, jag är sämst. Jocke belv vilket fall som helst väldigt glad för skinnjackan han fick av mig :) Han har länge velat haft en så jag tänkte han äntligen skulle få en. Alla behöver en skinnjacka i sin garderob. På jobbet idag var det förvånadsvärt mycket folk för att vara helgen före löning, mycketmycket skoj! :) Nu ska jag krypa ner med hjtärtat i den nybäddade sängen och mysa ett slag. Äntligen lite gos sällskap i sängen! :D

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0