Hemlån från tiger

Bara för att jag är på så himla bra humör just nu (så bra att jocke sitter här och frågar mig dumma omöjliga saker som t.ex Ska vi skaffa barn? Kan jag få sova på evonella inatt? Bara för att kolla på huuur bra humör jag är) så slänger jag upp bilder på dom hemlånade kläderna! Jag vet jag har lovat det länge nu, men bättre sent än aldrig.

Har lite svårt att bestämma mig vilken av dom två sista kostym klänningarna jag tycker är finast. Den först är ju lite mer påklädd och i modern modell medans den andra är lite mer ungdomlig och klassisk. Hrm, svårt det här men ifall någon vill vara ett smakråd så gärna! (hehe, synd min bloggs läsare är få i antalet bara)

   v.s
katie                 rosalinda       zocha                 tiara
LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0