Hejhej hejhej!

Som väntat är jag inte alls sugen på bloggning idag! Började åtta slutade kvart över sju och nu efter jobbet har jag hunnit titta på Idol, halva lyxfällan och hämtat mina uuunderbara jeans hos alex. Jag älskar Ruby modellen från tiger synd den inte finns i fler tvättar bara. Idag var min första dag i stan butiken, mycker roligt :) På lunchen vart det lite nödvändighets shopping, 4 strumpbyxor och en mascara, jätte roligt! Sedan fick jag faktiskt en Anders Petter kniv av mamma för det var kampanj på det på Cervera, mycket bra men inte så roligt ;P Lägger nog inte upp någon bild på roligheterna. Fast och andra sidan hann jag inte med att knäppa någon outfit bild idag så jag kanske knäpper kort på detta så att dagen får någon bild! ;) well well det återstår att se! En bild på Ruby jeansen kommer inom kort det kan jag lova!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0