Hejdå tove, välkommen sanna (snart)

Som sagt så var gårdagen mycketmycket lyckad. Jag var happyface hela kvällen förutom då sanna bestämde sig för att gå hem. Frisyren satt på plats i stort sett hela kvällen och det var ju verkligen inte väntat. Det enda egentliga som gick snett igår var var hanne och jag fick sova och vad vi gjorde innan vi skulle sova. Efter många om och men hamnda vi till slut hemma hos hanne där jag körde igång ett mindre vattenkrig. Det bröjade med att jag skvätte lite vatten på hanne och då vart hon lite förbannad och hällde ett vattenglas i huvudet på mig och så fortsatte det tills vi tyckte det räckte. Mycket roande och deffinitivt inte första eller sista gången. Det som blev lite fel med sovplatsen var att hannes låtsaspappa började göra om fasaden tidigt imorse så vi kunde inte sova så länge vilket tar ut sin rätt nu. Jaja, nå mer varken orkar jag eller vill jag skvallra. Hihi ni får skylla er själv som inte var med.. ;)

Snart börjar en film på fyran som verkar vara kanoners och nyss såg vi slutet på hp. Hoppas verkligen jag orkar med att se filmen, det skulle vara sorligt att somna!

    
  
1. min "rosett" som hanne fixade 2. sanna gör lite schyssta moves 3. jullan, sanna och jag 4. jag och jullan i hannes knä på toa 5. emelie, tove, jullan, jag och sanna 6. sanna, jullan och jag kramas 7. en lek som var alldels för svår för mig

L
isaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0