Gör en kortis till

Hehe, inte för att jag har så mycket mer att säga. Men jag glömde att jag hade en till bild jag skulle visa på ett par jeans och en kavaj jag lånat hem från jobbet. Hickar som en tok gör jag och har i stort sett gjort det hela dagen om det är någonting jag ska berätta. Eller ja just det, jag köpte en blus på monki för 20kr som jag redan har i vitt. Mycket söt och har använt min vita rätt mycket nu i sommar så en svart blir jätte bra till hösten!

 
laura vinröd sammets kavaj tiger jeans,                                                    fast i svart monki
tricky jeans i tvätt perfekt tiger jeans

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: tovan!

wow första gången jag ser dig i ett par baggyjeans;D

2009-09-03 @ 22:26:55
Postat av: lisa

Men det blir inte den sista ;)

2009-09-03 @ 23:14:48
Postat av: Anonym

meow finisar

2009-09-04 @ 21:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0