Dagens att göra, tandregleringen

Sucksuck och åter suck. När man  är äntligen är ledig och skulle kunna få sova ut och är på mys humör då ska man behöva dra sig in till stan! :( Mitt hår ser ut som ett kråkbo för jag tog nyss ut knuten sedan i lördags. Är absolut inte sugen på att duscha eller kamma mig så det blir till att se ut som ett helvete. Filmen igår var inte så super bra som jag hade trott. Den var inte så mysig som alla andra svenska thrillers som beck och wallander, den kändes B:ig och jag tror bestämmt några (eller alla!) människor var dubbade. Jaja, nu ska jag springa och klä på mig, måste bara hitta något som passar mitt fagra hår.

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0