Trött trött trött

Har knappt sovit någonting i natt så jag är så satans trött. Kom i säng klockan fyra och sedan vaknade jag ungefär sexton gånger under natten och gick slutligen upp halv elva. Nä, kväll blir det nog tidig kväll för mig.

Igår hade vi jätte mysigt. Det var tur att man var hungrig för vi hade mat för ett helt fotbollslag! Det var tänkt att vi skulle gå ut efter middagen men så vart inte fallet. Om man inte räknar tre minuter på Svensson som utgång då förståss. Hehe, Alex nya skor pajjade lite grann när hon skulle sätta på sig dom och sedan var det inte så mycket folk ut så det vart helt enkelt en sån kort visit i staden. Men efter vår korta stadsrunda gick vi tillbaka till Sophies lägenheten och satt och prata och myste lite till :)


Nu ska jag försöka färscha upp mig lite grann för jag, mamma och pappa ska till Saras mamma på middag för att träffa dom och pojkarna lite igen. Jocke kommer och hämtar mig vid sex tiden när han har dömt klart så det blir inte en lång visit för min del.

Har egentligen massor jag skulle kunna uppdatera om men ni får ursäkta, är inte så blogg sugen idag men den dagen kommer väl den med.

LisaSkoglund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0