Tredje gången gillt!

Detta är min tredje blogg jag startar, men förhoppningsvis blir det min sista och bästa. Min första blogg var här på blogg.se och där jag skrev flitigt varje dag från november 2006 till mars 2008. Min andra blogg jag hade var på devote.se som jag skrev i mer eller mindre (snarare mindre) från maj 2008 till juni 2009. Devote bloggen hade egentligen ganska bra förutsättningar eftersom min dåvarande klasskompis Amanda Berggren gjorde bloggen så fin med hennes bloggdesign men jag förstörde den med att aldrig skriva.

Den här bloggen har jag tänkt att blanda det postiva jag hade från mina två förra bloggar och göra den här bäst. Jag ska försöka uppdatera som min första blogg. Dock ska den här förhoppningsvis bli lite mer intressant med mindre privatliv och mer mode. Sedan ska jag defintivt ha en lika snygg bloggdesign som på min andra blogg som självklart ska göras av min kära vän Amanda Berggren!


moodboard på den kommande bloggdesignen..

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: Alix

Härligt Lisa! Jag följer flitigt ;)

2009-08-25 @ 21:19:51
URL: http://purpleshoee.blogg.se/
Postat av: tovelina!

wiiie! :D BRALISA!

2009-08-25 @ 23:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0