Shopping tisdag

Nu är jag hemkommen från birsta city efter en hel dag med sanna :) Det funkar verkligen inte att hon inte bor här, jag står inte ut att träffa henne så här sällan. Menmen jag får väl vara glad som får träffa henne ibland i alla fall! ;)

Turen i birsta resulterade i att jag hittade massor jag vill köpa men eftersom jag inte får min lön förrän på torsdag fick det bli lugna gatan för mig, men inte för sanna. Jag agerade personal shopper åt sanna så det rök till och med ner en kjol till tjejen! Hihi men nu ska jag inte låtsas som om att jag inte köpte någonting, lite småkraffs blev det allt.

 
Allt från monki
+ ett par svarta rosett örhängen från veromoda

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: sapa!

<3333333333333333333333 lisagos

2009-08-27 @ 18:05:55
Postat av: Anonym

och nej, det funkar inet att jag inte bor där så håll en tumme för eniro!!!

2009-08-27 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0