Natti natti

Ikväll har jocke och jag tittat på en film och käkat chirre dirre. Nu är jocke och duschar så då passade jag på att uppdatera bloggen, men sedan ska vi krypa ner i sängen och mysipysa :) Imorgon jobbar jag men det är bra, det är roligt och bra att tjäna pengar. Ja ni ser ju, varför uppdaterade jag när jag har inte har något vettigt att skriva. Och inte har jag några bilder att bjuda på heller för jag har tagit jockes dator. Äh nu skiter vi i det här också lovar jag att istället visa min nya fotbok, almenacka och kläder jag lånat hem imorgon. Nu ska vi bara se till att hålla det löftet. Men det ska väl inte bli så svårt får jag hoppas..

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0