Kappan är min!

Idag fick den underbara kappan och den mysiga långtröjan från Monki ett nytt hem, i min garderob! Mmmh :) Det gjorde verkligen min dag. Nu ska jag bara få tag på ett par skor så är i stort sett hela höst garderoben fixad! Birsta trippen blev längre än väntat. Jag kom dit åtta imorse och åkte därifrån vid tre tiden. Men Birsta är ju mitt andra hem ibland så egentligen är jag väl inte så förvånad ;)

Dagen började med att prova kläder i butiken innan den öppnade, vilket resulterade till att jag har tre klänningar hemlånade. Om jag orkar visar jag nog senare! Sedan satt jag kvar där och pratade och fikade ett tag och när Alex kom vid 12 följde jag med henne på en shoppingrunda till två. Vilket resulterade till att jag blev en kappa och en tröja rikare.

Middagen och kvällen spenderades med min brors sambo och hennes mamma och mina brorssöner Zebastian och Vincent. Mysigt att får träffa småpojkarna lite! Johan min bror var tyvärr inte med han är kvar i Stockholm och jobbar. Nu kommer Joakim hem snart vilket kanske betyder Harry potter? Haha, har lurat han att titta på filmerna. Han såg Den vises sten för första gången igår, det är skandal på högnivå. Min uppgift verkar helt enkelt vara att kultivera honom!




LisaSkoglund ♥


Kommentarer
Postat av: sapa igen......

nu är jag lika nöjd som dig. PUSS

2009-08-28 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0