Har nyss haft slimekrig

Det är definitivt någonting man inte har varje dag. Basse är här och hälsar på idag så då vart det krig, ett krig jag tog stor seger i. Annars har dagen tillbringats i härnta! Var först hos min kusin på lite födelsedags fika för hennes ett åriga dotter. Sedan sprang jag ner på stan för att träffa Hanne. Hon hade fullt upp med att få klar butiken i tid men det såg mycket lovande ut! Så nu blir det till att shoppa kläder i Härnösand kanske ;) Jag satt väl där och snacka i dryga två timmar innan mamma&pappa kom och hämta mig när dom skulle åka hem. Ikväll vet jag inte vad det blir, antagligen ingenting för det är bara skit på tv!

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0