God morgon

Nog för att jag varit vaken i över en timme nu men jag har klickar runt på samma hemsidor och roat zebastian (som råkade sova över här igår) tills nu. Snart kommer mamma hem och då blir det lunch och sedan ska hon skjutsa hem basse till Bosvedjan och då ska jag hoppa av i Birsta för att jobba lite. Jockes födelsedag börjar närma sig men istället för att försöka komma på något till han försöker jag hitta på saker jag kan önska mig :P Hihi jag tycker om födelsedagar! Nä men jag är faktiskt nästan säker på vad jag ska köpa till jocke när han fyller 21, har bara inte bestämt mig helt. Den här klockan eller nått i den stilen (helst utan stenar) önskar jag mig i alla fall till min födelsedag. Synd att den inte är förens i november!


Gant Malibu white

LisaSkoglund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0