God kväll

Vart en sen andra uppdatering idag men det beror på att jag har jobbat tills åtta och sedan ätit lite mackor och tittat på CSI med jocke. Idag på jobbet har jag bara städat och grejat. Imorgon kommer merch Emma från Stockholm så då måste det ju vara någelunda tipp topp. Tyvärr så lär ju möblerna suga åt sig några hundra dammkorn iaf. Vi fick även in lite väskor och skärp idag till butiken. Faktiskt två riktigt snygga portföljer, en dam och en herr. Synd man inte behöver en väska bara! Sedan passade jag på att knäppa kort på dagens outfit och lite annat i butiken eftersom jag hade kameran på jobbet. Kanske ska införa något så orginellt som dagens outfit här i bloggen. Ja varför inte jag har väl ofta inge vettigare att visa.


vit vollang blus h&m, cerisrosa kofta tiger,             Kristen stor cerisrosa rosig sjal tiger
ljusa skogsberg jeans tiger, sneaker nike,
rosett skärp h&m, rosett hårspänne monki

LisaSkoglund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0