Fotobok - student

Jag berättade ju förra veckan att jag hade beställt en fotobok med bilder från stundent. I slutet av förra veckan kom den och den var i stort sett perfekt. Ett tryck fel och några suddiga bilder, men annars superfin! Jag tänkte ge er ett smakprov på den med lite blandade bilder från mösspåtagningen till studentdagen! 


        
1. omslaget, 2. mösspåtagningen, 3. studentbalen, 4. studentbalen,
5. guldtrofé tävling, 6. vunnit guldtrofé tävling, 7. först på trappan,
8. jag&jocke, 9. flak åk, 10. små bilder från balen

LisaSkoglund ♥

Kommentarer
Postat av: tovan!

gud vilken fin :D kom på nu att jag inte har sett några bilder från din kamera från studentdagen!! skäms!

2009-09-01 @ 00:07:11
Postat av: lisa

Nää men dom flesta bilder jag använde från studentdagen i den här boken är gustavs bilder :)

2009-09-01 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0